Fată Bătrână și Fericită - Carte de Cristina G.

Ai auzit de cartea mea de memorii comuniste intitulată 14 Nuanțe de Roșu, nu?
Dacă nu, citește aici.
Mi-am pus inima în toate rândurile.
Este o carte cum n-ai citit de mult. Nu o pierde.

Dar de Fată Bătrână și Fericită știi. Sunt sigură.
A făcut vâlvă „datorită” (sau „din cauză” - depinde cum vrei să-i spui. Eu prefer „datorită”) titlului.
Și evident că și pentru ce scrie în paginile ei.
Nu o să crezi, dar cică bărbații o cumpără mai mult.

Cine-i fata bătrână din carte? 
Eu.
Bine, mă, bine: femeie de-acum. N-are nimic. Zi-mi femeie bătrână, nu mă supăr că nu-i adevărat.
Sunt femeie, dar nu bătrână. Poate voi fi într-o zi, dar mai e până atunci. 
Cartea asta, ca toate celelalte ce am scris și scriu, se găsesc peste tot în mediul online în ambele formate: electronic și de hârtie.
Tastează „cărți de Cristina G.” cu punct după G. și-ți vor apărea o sumedenie de rezultate.

Ce găsești în carte?
  • Sfaturi utile și practice
  • Încurajări și cuvinte care să-ți dezvolte sau construiască auto-stima
  • Expresii și recomandări amuzante 
  • Plus multe altele.
Este o carte utilă pentru orice persoană de orice sex care este singură. 
Că-i fată, femeie, bărbat bătrân, divorțat/ă, văduv/ă sau macho. 


Fata batrana si fericita carte de Cristina G.
Add caption

O recomandare: când cumperi de pe Amazon orice carte de hârtie, comandă mai multe odată ca să nu plătești transportul. 
Nu-i păcat să dai pe carte 5 dolari și 6 pe transport?
Cărțile reprezintă optime idei de cadouri pentru orice ocazie și nu se învechesc niciodată. 
Cărțile electronice care se pot citi pe orice telefon deștept, tabletă, laptop și tabletă, se găsesc pe mai multe platforme comerciale cum ar fi Google, Draft2Digital, Scribd, etc. 

Iată descrierea cărții de pe Amazon și CreateSpace - fără diacritice că nu se permit:

„Ai peste 30 de ani si esti nemaritata sau divortata?
Esti fericita sau in adancul inimii tale inca speri sa-l intalnesti pe printul din poveste?
Oricum ti-ar fi, aceste pagini iti vor da o noua perspectiva.

Barbatul ideal exista, doar ca noi, femeile, nu credem in asa ceva.
Daca ai decis sa-ti traiesti restul zilelor singura, te asigur ca-ti va fi foarte greu, dar numai cateodata.
Ce gandeste lumea este treaba ei: nu toate femeile sunt nascute sa fie sotii sau mame.
Fii mandra de alegerile tale si mergi cu capul pe sus – nu cu nasul pe sus”


Alte cărți (scrise de mine, adică de Cristina G. nu?) de auto-ajutor, dezvoltare personală și creștere spirituală: 
  • Trucuri Naturale de Sănătate și Frumusețe
  • Fată Bătrână și Fericită - Mai Bine Singură Decât Singură în Doi
  • Pot și Vreau să Slăbesc Mâncând - Dieta ca stil de viață
  • Ce Ești Azi, ai Decis Ieri - Cum îți Așterni, așa Dormi - În curând
Apreciezi? 
Nu ezita să mă susții cu un like, comentariu, distribuire, etc. 

    ***
    Ești om cu suflet mare și vrei să mă sprijini? 
    Vizitează și tu paginile mele și dă și tu like-uri, share-uri pe unde apuci.
    Orice inițiativă este apreciată, oricât de mică. Numai să fie pozitivă. 

    Și dacă îți plac cărțile mele, de ce să nu lași o recenzie, un comentariu sau orice te lasă inima? 

    Cum și unde găsești cărțile mele? 
    În mediul online tastând „cărți de Cristina G.” , dar și comandându-le la librăria ta preferată. 
    Sau apăsând pe link-urile de mai jos.
    Pe YouTube am diferite vlog-uri grozav de amuzante.

    ***
    Nu cumva să uiți să te înscrii la scrisoare ca să fii ținut la curent cu toate surprizele ce pregătesc și alte inițiative interesante. 
    Trimit mesaje numai în cazuri speciale. Pe cuvânt.

    ***

    Ești interesat de cărți de rețete? 
    Am publicat 14 pe care le găsești în ambele formate: electronic și de hârtie în mediul online.
    Scrie „cărți de Cristina G.” (cu punct după G.) în orice motor de căutare (browser) și-ți vor apărea multe rezultate.

    Uite titlurile:
    • Cele mai Populare Rețete ale Bunicii Învățate de la Mama: Mâncăruri Nostalgice
    • Rețetele Bunicii Învățate de la Mama – Volumul I – Sărate  
    • Rețetele Bunicii Învățate de la Mama – Volumul II – Dulci
    • Rețetele Bunicii Învățate de la Mama – Volumul III – Prepară Porcul de Ignat 
    • Rețetele Bunicii Învățate de la Mama – Volumul IV
    • 41 de Rețete fără Gluten
    • 41 de Rețete de Chiftele, Omlete și Alte Aperitive 
    • 41 de Rețete de Clătite, Checuri, Prăjituri și Alte Dulciuri 
    • 41 de Rețete Practice și Simple de Borșuri 
    • 41 de Rețete Dulci și Sărate de Post 
    • 41 de Rețete Dulci și Sărate de Sărbători
    • 25 de Rețete Rapide din Cartofi – Bucate Vegane Fără Gluten pentru Începători
    • 25 de Rețete Rapide din Orez – Bucate Fără Gluten Pentru Începători
    Fata Batrana si Fericita de Cristina G.

    Niciun comentariu

    Nu ezita să-ți spui părerea fără trivialități.
    Am observat că oamenii care văd paharul pe jumătate gol au întotdeauna o grămadă de timp să lase comentarii negative.
    Criticile sunt binevenite, dar numai dacă sunt constructive.