Cărțile mele în format electronic pe Google Books - În Limba Română

Pentru că Amazon și CreateSpace nu publică cărți electronice în limba română, nu am avut încotro și a trebuit să-mi public cărțile pe alte platforme enumerate mai jos.

Însă, dacă majoritatea platformelor sunt bucuroase să accepte noi autori și cărțile lor, Google Books (Play) nu este așa.
Google Books își alege autorii.
Nu știu pe ce criterii.
Înscrierea nu se poate face oricând căci programul e închis publicului larg (din câte știu eu). Faci cerere și aștepți. Sunt destul de rapizi.

Nu am idee de ce m-au acceptat dar sunt bucuroasă.
De câtă muncă a fost nevoie... cât timp am investit deoarece cărțile electronice au nevoie de o altfel de formatare.

Google îți arată și linkurile la cărțile de pe Amazon, dar depinde.

Draft2Digital le trimite pe acestea:
  • Scribd
  • Indigo
  • Kobo
  • 24 Symbols
  • Angus & Robertson
  • Barnes & Noble, etc.

Draft2Digital trimite cărțile automatic pe alte platforme, și formatarea este tot automată. Dar datele cărților trebuie incluse manual.
Formatarea automată crează uneori - deseori - mari probleme pe care nu le pot rezolva.
Îmi cer mii de scuze dacă cumperi o carte cu o formatare stranie.
Numai primele pagini suferă - de regulă - de o formatare improprie. Tip conținutul - adică lista capitolelor (rețetelor, etc.).

Apasă aici dacă vrei să vezi toate cărțile odată pe Google. 
Alege ce-ți place. Numai să fie scrise de mine căci am observat că una dintre cărți nu îmi aparține.

Copie titlurile de mai jos și caută pe fiecare individual pe orice motor de căutare. Ca să fii sigur/ă că-s cărțile mele, adaugă și Cristina G. (cu punct la final).

Acestea sunt cărțile de rețete:
  • Cele mai Populare Rețete ale Bunicii Învățate de la Mama: Mâncăruri Nostalgice
  • Rețetele Bunicii Învățate de la Mama – Volumul I – Sărate  
  • Rețetele Bunicii Învățate de la Mama – Volumul II – Dulci
  • Rețetele Bunicii Învățate de la Mama – Volumul III – Prepară Porcul de Ignat 
  • Rețetele Bunicii Învățate de la Mama – Volumul IV
  • 41 de Rețete fără Gluten
  • 41 de Rețete de Chiftele, Omlete și Alte Aperitive 
  • 41 de Rețete de Clătite, Checuri, Prăjituri și Alte Dulciuri 
  • 41 de Rețete Practice și Simple de Borșuri 
  • 41 de Rețete Dulci și Sărate de Post 
  • 41 de Rețete Dulci și Sărate de Sărbători
  • 25 de Rețete Rapide din Cartofi – Bucate Vegane Fără Gluten pentru Începători
  • 25 de Rețete Rapide din Orez – Bucate Fără Gluten Pentru Începători

Titlurile aceste aparțin altor tipuri de cărți: auto-ajutor, dezvoltare personală, creștere spirituală, memorii:
  • Trucuri Naturale de Frumusețe și Sănătate
  • Îmi Curg Mucii Deci Exist - Umor Negru în Versuri
  • Pot și Vreau să Slăbesc Mâncând - Dieta ca stil de viață
  • Ce Ești Azi, ai Decis Ieri - Cum îți Așterni, așa Dormi
  • Fată Bătrână și Fericită - Mai Bine Singură Decât Singură în Doi
  • 14 de Nuanțe de Roșu - Amintiri din Copilăria Comunistă - Epoca de Aur


Ca să-ți fie mai ușor, poți scrie author Cristina G. (cu punct după G.) în orice motor de căutare și vei vedea că-ți va apărea în dreapta numele meu și cărțile.

De pe Amazon poți achiziționa cărțile mele „normale” adică de hârtie în limba română, și în ambele formate (electronice și de hârtie) pe cele în limba engleză.

Ca să eviți plata transportului, comandă mai multe cărți (de hârtie) odată. Nu știu câte, poate 3-4, depinde de unde comanzi.

  • Pe Amazon.uk (Anglia), trebuie să cumperi cărți în valoare de £10 (lire sterline/pounds) ca să ai transportul Gratis
  • Pe Amazon.com (America și restul lumii) limita minimă este de $25 (dolari americani) pentru a beneficia de transport Gratis. Dar nu știu dacă numai la cărți sau se pot combina achizițiile. Vezi și tu. 
  • Cărțile reprezintă cadouri formidabile. Cumpără mai multe odată și păstrează-le pentru o ocazie specială. 

Transportul la o singură carte poate avea prețul mai mare decât cartea însăși. Nu e păcat? Poate ai prieteni care vor cărți, vorbește cu ei.

***
Am mare nevoie de sprijin de acea apelez la tine, om cu suflet. 


Orice Îmi placeDistribuieComentează, Urmărește sau orice altă inițiativă pozitivă pe bloguri, platforme de socializare, Goodreads, Amazon, Google Books, și oriunde mai crezi tu, este profund apreciată. 

Degeaba mă susții în secret căci oamenii nu vor ști niciodată de ce o faci.
Dacă vrei să mă sprijini și să-mi arăți că mă apreciezi, fă-o în văzul tuturor. 
Nu te sfii să spui de ce. „Dă și ți se va da.” 
Cei ce nu mă plac nu ezită niciodată să mi-o demonstreze cu vorba și fapta (aș prefera s-o facă cu gândul dar unde-i distracția?). 

Orice cuvânt și act pozitiv public mă poate ajuta să urc încă o treaptă pe scara plină de țepușe a recunoașterii. 
Într-o zi vei putea spune că m-ai cunoscut și apreciat când eram „nimeni”. 
    Pe YouTube am diferite vlog-uri la unele dintre aceste poezii nepretențioase.

    ***
    Nu cumva să uiți să te înscrii la scrisoare ca să fii la curent cu toate surprizele ce pregătesc. 
    Trimit mesaje numai în cazuri speciale. Pe cuvânt.

    Ajută un scriitor român care toată viața a împrăștiat și împrăștie iubire. 
    Și asta în ciuda faptului că a fost scuipată, umilită, trântită la pământ și călcată în picioare fără niciun motiv de nenumărate ființe fără suflet care se consideră oameni. 
    Dar asta-i viața, nu?

    Iubire îți doresc! 
    Visurile devin realitate dacă muncești zi și noapte


    Niciun comentariu

    Nu ezita să-ți spui părerea fără trivialități.
    Am observat că oamenii care văd paharul pe jumătate gol au întotdeauna o grămadă de timp să lase comentarii negative.
    Criticile sunt binevenite, dar numai dacă sunt constructive.