Cine este Cristina G. - Interviu imaginar între tine și mine

Următoarele întrebări mi-au fost puse de oameni de-a lungul timpului și, în sfârșit, m-am gândit să răspund la toate în aceeași postare.

Scriitor Roman contemporan Cristina G.


Numele meu întreg este Cristina Gherghel.
De ce nu folosesc acest nume pe cărțile mele? 
Îmi iubesc numele, dar Gherghel nu se pronunță ușor de străini.
Mi-a fost recomandat să-l schimb, adică să-mi iau un pen name (pseudonim), dar am refuzat.
Măcar așa știu de unde provine G.


Unde m-am născut? 
În Moldova, într-un sat de lângă Roman numit Gherăești. 
Da, sunt o țărancă moldoveancă mândră de rădăcinile mele.
Spune-mi cum vrei, dar eu știu cine sunt.


Ce prețuiesc cel mai mult pe lume? 
Umanitatea și comentariile/recenziile lăsate de oameni care văd paharul pe jumătate plin. 
Mulți oameni din ziua de azi arată fizic a oameni, dar se comportă mai rău decât animalele.
În schimb, multe animale au trăsături pe care ar trebui să le aibă oamenii. De exemplu: iubirea față de aproapele, de propria familie.

Umanitatea cuprinde multe lucruri:
  • dreptate 
  • egalitate
  • fraternitate - iubire
  • libertate
  • respect
  • apreciere
  • obiectivitate
  • pozitivitate
  • credință
  • puritate de suflet

Ce aș elimina din lume dacă aș avea putere? 
  • oamenii fără suflet - răutatea - lipsa de omenie
  • invidia - ura
  • minciuna
  • negativitatea 
  • oportunismul 
  • manipularea 
  • exploatarea omului de către om; exploatarea naturii, a animalelor
  • fanatismul 
  • aroganța
  • nesimțirea
  • fățărnicia 
  • iresponsabilitatea 
  • lenea
  • mesajele de la bărbații puturoși care (nu se informează înainte de a deranja) cred că femeile-s disperate după ei. „Muiați ți-s posmagii?” 

Ce fac în viață? 
Scriu cărți, postări & articole și compun poezii. Hmm, „poezii” e un cuvânt mare... versuri. Compun versuri.
Mai bine zis, o specie de versuri. 


Ce fel de cărți? 
  • Auto-ajutor
  • Dezvoltare personală
  • Creștere spirituală
  • Romane de dragoste
  • Memorii

În ce limbă? 
  • Română
  • Engleză
  • Italiană

Ce fel de poezii, pardon, versuri? 
  • Comice: ironice, sarcastice, umor negru, umor englezesc, etc.
  • Dramatice: iubire

Unde se găsesc cărțile mele? 
Oriunde în mediul online. 
Adică nu chiar oriunde. Mă dau și eu mare. 
Scrie „author sau cărți de Cristina G.” (neapărat cu punct după G.) în orice motor de căutare și-ți vor apărea o grămadă de rezultate. 
Aici un exemplu de pe Google (Chrome).

Întâi îți apare în dreapta asta:

Carti de Cristina G.


Și după ce apeși pe Cristina G., îți apare asta:

Carti de Cristina G.


Deasemenea, poți scrie și „Cristina G. books” și-ți vor apărea rapid și sigur multe rezultate.

Uite aici câteva linkuri directe:
Google îți poate oferi și linkurile de pe Amazon, dar depinde - aici găsești doar cărțile electronice în limba română
Amazon - cărți de hârtie (ha, ha, ha - tipărite adică) în limba engleză și română
Draft2Digital - cărți electronice - le trimite automat pe aceste platforme:
  • Scribd
  • Indigo
  • Kobo
  • 24 Symbols
  • Angus & Robertson
  • Barnes & Noble, etc.

Am alte bloguri? 
Da. Multe. Dar nu vreau să-ți spun câte, că leșini.
Uite aici o listă cu cele mai importante (pentru mine):
  • https://scriitorcristinag.blogspot.com
  • https://retetedecristinag.blogspot.com
  • https://authorcristinag.blogspot.com
  • https://amintiridincopilariacomunista.blogspot.com

Sunt lesbiană? 
Din nefericire, nu.


De ce nu sunt măritată atunci? 
Pentru că nu am întâlnit niciun bărbat compatibil (cu mine, clar).


Deci mi-ar plăcea să-mi găsesc sufletul pereche? 
Da. Dacă cade din cer. Sau dacă mă caută el. Sunt prea ocupată.
N-am timp de pierdut cu cei care nu se interesează de persoana mea înainte de a „se băga în seamă”. Îmi scriu mulți și mă scot din sărite. N-am timp să vorbesc cu familia mea și ei vor să știe ce fac!
„Fac foarte bine. Muncesc și-mi văd de treaba mea”.
Bine, dacă se întâmplă în viața reală este altceva. N-au de unde să știe ce și cum.
Dar... nu ies mult, aproape deloc. Am viață de scriitor. Sunt cu nasul în cărți permanent.


Moto-ul meu? 
Am mai multe pe care le numesc reguli de aur:
  • „Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face.”
  • Nu scrie niciodată ce nu ți-ar plăcea să citești. Sau cealaltă variantă: Nu spune ce nu ai vrea să auzi.
  • Dă și ți se va da. 
  • Nu da vina pe alții căci tu ești stăpânul acțiunilor tale. 
  • Nu lăsa pe alții (mine) ce poți face tu. 

Ce văd când mă uit în oglindă? 
Un suflet bun și buzele vopsite în roșu aprins.


Scriitor Roman contemporan Cristina G.

Culoarea preferată? 
Mai multe, dar numai tonalități luminoase cum ar fi:
  • roșu
  • roz
  • verde

Ce flori îmi plac? 
  • bujorii 
  • lăcrămiorelele
  • ghioceii
  • liliacul
  • calele 
  • macii

Ce dulciuri prefer? 
Mon Chéri și prăjiturile (torturile) cu frișcă tip: indiană, pădurea neagră.


Ce băuturi servesc cu plăcere? 
  • whisky
  • prosecco 
  • vin roșu

Ce-mi place să mănânc? 
De toate, din păcate. Dar prefer mâncărurile simple cum ar fi cartofii fierți.


Ce pasiuni am? 
  • lectura
  • scrisul
  • psihologia 
  • spiritualitatea

Ce aș vrea să fac cel mai mult? 
Să dorm. 

Mare sau munte?
Mare la umbra muntelui. Îmi place să ascult marea plimbându-mă pe plajă dimineața devreme. 

Sunt fericită singură? 
Absolut.


Cred în Dumnezeu? 
Absolut. 


Ce muzică prefer? 
Clasică și Enrique Iglesias. Da, știu, Enrique nu e muzică, ci cântăreț. Dar îmi place. 


Actori preferați? 
  • Colin Firth
  • Russell Crowe
  • Kate Winslet

Ce filme mi-au plăcut cel mai mult? 
  • Cinderella Man
  • A Beautiful Mind
  • Fathers and Daughters
  • Dracula Dead and Loving

Bărbatul ideal?
  • Michel Fassbender
  • Idris Elba
Doi, da. Nu pot să mă decid. Dar nu cumva să le spui, că nu mai trec pe la mine.


***
Am mare nevoie de sprijin de acea apelez la tine, om cu suflet. 


Orice Îmi placeDistribuieComentează, Urmărește sau orice altă inițiativă pozitivă pe bloguri, platforme de socializare, Goodreads, Amazon, Google Play, și oriunde mai crezi tu, este profund apreciată. 

Degeaba mă susții în secret căci oamenii nu vor ști niciodată de ce o faci.
Dacă vrei să mă sprijini și să-mi arăți că mă apreciezi, fă-o în văzul tuturor. 
Nu te sfii să spui de ce. „Dă și ți se va da.” 
Cei ce nu mă plac nu ezită niciodată să mi-o demonstreze cu vorba și fapta (aș prefera s-o facă cu gândul dar unde-i distracția?). 

Orice cuvânt și act pozitiv public mă poate ajuta să urc încă o treaptă pe scara plină de țepușe a recunoașterii. 
Într-o zi vei putea spune că m-ai cunoscut și apreciat când eram „nimeni”. 
    Pe YouTube am diferite vlog-uri la unele dintre aceste poezii nepretențioase.

    ***
    Nu cumva să uiți să te înscrii la scrisoare ca să fii la curent cu toate surprizele ce pregătesc. 
    Trimit mesaje numai în cazuri speciale. Pe cuvânt.

    Ajută un scriitor român care toată viața a împrăștiat și împrăștie iubire. 
    Și asta în ciuda faptului că a fost scuipată, umilită, trântită la pământ și călcată în picioare fără niciun motiv de nenumărate ființe fără suflet care se consideră oameni. 
    Dar asta-i viața, nu?

    Iubire îți doresc! 
    Visurile devin realitate dacă muncești zi și noapte


    2 comentarii

    1. Îți admir perseverența, dragă Cristina!
      Mi-aș dori să existe în țara aceasta mai mulți oameni asemenea ție.
      Continuă să lupți pentru că - te asigur - ești pe drumul cel bun!
      Ai respectul meu!

      RăspundețiȘtergere
      Răspunsuri
      1. Dragă Tiberiu, o asemenea încurajare, din partea unui un coleg de „suferință”, este inestimabilă.
        Mă închin, cu multă umilință și considerație, în fața ta și să-ți doresc cât mai multe reușite.

        Ștergere

    Nu ezita să-ți spui părerea fără trivialități.
    Am observat că oamenii care văd paharul pe jumătate gol au întotdeauna o grămadă de timp să lase comentarii negative.
    Criticile sunt binevenite, dar numai dacă sunt constructive.