41 de Retete de Chiftele, Omlete si Aperitive Reci: Carte de Bucate

Iubesc chiftelele de legume în special.
Sunt expertă și toți prietenii și colegii mei rămân uimiți când le zic ce conțin.
Le fac din orice ingredient.
În afară de apă și borș.

Când eram mică abia așteptam bâlciul din sat căci mama făcea zeci de farfurii de mizilic cu fel de fel de chiftele, salamuri, măsline, pateuri, etc.
Ah, era pe vremea lui Ceaușescu și pe atunci nu se găseau multe lucruri.
Dar despre asta în noua mea carte: 14 Nuanțe de Roșu - Amintiri din Copilăria Comunistă - Epoca de Aur.


Dacă prețuiești munca mea, nu ezita să împarți aceste cărți și postări cu cine crezi că poate beneficia. 
Cărțile mele dau multe idei și sfaturi utile celor care vor să le primească. 

Cum am zis, rețetele sunt ale mele, multe 100% originale - inventate de mine - altele sunt combinații de rețete clasice românești și internaționale. Niciuna dintre rețetele mele nu este luată de pe o pagină anume sau inspirate la alte rețete inventate de alții. 
Nu am furat în viața mea munca altora. 
Nu câștig nimic dacă zic că rețetele sunt făină din sacul meu. Dar ăsta-i adevărul curat. Dumnezeu mi-e martor. 



Ca toate celelalte cărți de rețete ce am publicat din seria 41 de Rețete Practice și Simple, nu conține doar 41 de rețete, ci 46. 

Rețetele din seria de cărți de bucate cu numărul 41, sunt rețete culese de pe blogurile mele - în special de pe blogul  https://reteteindraznete.blogspot.com/ - la cererea cititorilor. 

Am muncit extraordinar de mult să le formatez pentru publicare. 
Procesul a fost extrem de lung și deosebit de frustrant. 
Deseori am plâns de necaz și oboseală. 

Cum găsești cărțile mele online? 
Scrii „cărți de Cristina G.” sau „Cristina G. books” în orice motor de căutare și-ți vor apărea multe rezultate. Nu uita de punctul după G. Ironic, nu?

Dacă ai cumpărat vreuna din cărțile mele de rețete îți mulțumesc din suflet. 
Îmi doresc să-ți fie de folos pentru că au fost publicate exclusiv la cererea publicului. 

Te rog să notezi că doar una dintre cărțile mele de rețete conține fotografii și doar una dintre versiunile electronice ce se găsește pe Google Play și Books: Rețetele Bunicii Învățate de la Mama (Volumul VI). 


Dacă nu ai avut ocazia să cumperi niciuna și vrei să o faci, îți recomand să comanzi mai multe cărți odată - mă refer la cărți de hârtie (nu electronice) - ca să eviți să plătești transportul. Asta pe Amazon. Nu știu cum funcționează pe alte platforme. 

Ce să faci cu mai multe cărți de rețete? 
Cărțile de bucate reprezintă cadouri ideale pentru aproape orice familie care gătește acasă. 
Și cine nu gătește acasă, nu? 
Mai ales borșuri. 

Dacă apreciezi cărțile mele, te rog, nu ezita să-ți spui părerea. 

Mai jos postez și descrierea de pe Amazon fără diacritice.
Da, Amazon nu publică în limba română și nu acceptă diacriticele. 
Cum le-am publicat atunci? 
Prin intermediul lui CreateSpace - o ramură a Amazonului. 
CreateSpace trimite cărțile în automat pe mai multe platforme, inclusiv pe Amazon. Dar numai cărți de hârtie și nu electronice (Kindle, e-Book, e-pub, Pdf, mobi, etc.). 

Totuși, toate cărțile mele se găsesc în ambele formate online. Dar pe Amazon sunt doar în format de hârtie - paperback. 

Cartea a fost publicată pe 9 Mai 2018 și are 130 de pagini. 

Descrierea:
„De cate ori ai avut de dat o petrecere si n-ai stiut ce sa gatesti ca sa impresionezi si sa-ti hranesti oaspetii?;
Se intampla.

Iata de ce aceasta colectie de retete de aperitive festive, dar nu numai.
Retetele acestea nu sunt ca toate celelalte ce se gasesc in carti sau pe net. Acestea sunt retete indraznete, simple, practice, economice si foarte la indemana.;

Iata numai cateva exemple din ceea ce vei gasi in aceste pagini:
  • Recomandari, sfaturi utile si idei pretioase
  • Retete de aperitive reci
  • Retete de aperitive festive
  • Retete de chiftele cu carne
  • Retete de omlete cu cartofi
  • Retete de omlete cu spanac
  • Retete de checuri sarate
  • Retete pentru intolerantii la gluten (celiaci)
  • Retete de post si pentru vegani si vegetarieni
  • Retete cu ciuperci
  • Retete cu pui
  • Retete cu orez
  • Retete cu dovlecei
  • Retete de post
  • Retete de slabit, dietetice
  • Retete asiatice
  • Retete italiene
  • Retete rapide
  • Retete economice
  • Retete indraznete
  • Retete originale si nonconformiste

***

Am publicat 14 pe care le găsești în ambele formate: electronic și de hârtie în mediul online.
Scrie „cărți de Cristina G.” (cu punct după G.) în orice motor de căutare (browser) și-ți vor apărea multe rezultate pe AmazonGoogle BooksDraft2Digital, etc.

Uite titlurile:
  • Cele mai Populare Rețete ale Bunicii Învățate de la Mama: Mâncăruri Nostalgice
  • Rețetele Bunicii Învățate de la Mama – Volumul I – Sărate  
  • Rețetele Bunicii Învățate de la Mama – Volumul II – Dulci
  • Rețetele Bunicii Învățate de la Mama – Volumul III – Prepară Porcul de Ignat 
  • Rețetele Bunicii Învățate de la Mama – Volumul IV – Acest volum are mai multe versiuni electronice – una cu fotografii și alta fără  – pe Google Books
  • 41 de Rețete fără Gluten
  • 41 de Rețete de Chiftele, Omlete și Alte Aperitive 
  • 41 de Rețete de Clătite, Checuri, Prăjituri și Alte Dulciuri 
  • 41 de Rețete Practice și Simple de Borșuri 
  • 41 de Rețete Dulci și Sărate de Post 
  • 41 de Rețete Dulci și Sărate de Sărbători
  • 25 de Rețete Rapide din Cartofi – Bucate Vegane Fără Gluten pentru Începători
  • 25 de Rețete Rapide din Orez – Bucate Fără Gluten Pentru Începători
***
Ești om cu suflet mare și vrei să mă sprijini? 
Vizitează și tu paginile mele și dă și tu like-uri, share-uri pe unde apuci. Orice inițiativă este apreciată, oricât de mică. Numai să fie pozitivă. 
Și dacă apreciezi cărțile mele, de ce să nu lași o recenzie, un comentariu sau orice te lasă inima?
Pe YouTube am diferite vlog-uri grozav de amuzante.

***
Nu cumva să uiți să te înscrii la scrisoare ca să fii ținut la curent cu toate surprizele ce pregătesc și alte inițiative interesante. 
Trimit mesaje numai în cazuri speciale. Pe cuvânt.

Niciun comentariu

Nu ezita să-ți spui părerea fără trivialități.
Am observat că oamenii care văd paharul pe jumătate gol au întotdeauna o grămadă de timp să lase comentarii negative.
Criticile sunt binevenite, dar numai dacă sunt constructive.