Lista cărților mele în română pe Amazon

În limba română am scris și publicat multe cărți de rețete, în special.
Dar sunt pe cale să public numeroase cărți de auto-ajutor (pentru bărbați și femei) - inspiraționale și motovaționale, dezvoltare personală și creștere spirituală, memorii și biografii, istorii adevărate, povești lungi și scurte, etc.

Toate cărțile mele pot fi găsite online pe nenumărate platforme - în ambele formate: electronic și de hârtie - dar pot fi comandate în librării.
Vorbește cu librarul și le va comanda pentru tine.

Ca să-ți fie mai ușor, scrie author Cristina G. (cu punct după G.) în orice motor de căutare și vei vedea că-ți va apărea în dreapta numele meu și cărțile.

Însă, ca să-ți viața și mai ușoară, am inclus toate link-urile directe pe Amazon (în această postare).
De pe Amazon poți achiziționa cărțile mele „normale” adică de hârtie (nu electronice). 

Ca să eviți plata transportului, comandă mai multe cărți odată. Nu știu câte, poate 3-4, depinde de unde comanzi.

  • Pe Amazon.uk (Anglia), trebuie să cumperi cărți în valoare de £10 (lire sterline/pounds) ca să ai transportul Gratis
  • Pe Amazon.com (America și restul lumii) limita minimă este de $25 (dolari americani) pentru a beneficia de transport Gratis. Dar nu știu dacă numai la cărți sau se pot combina achizițiile. Vezi și tu. 
  • Cărțile reprezintă cadouri formidabile. Cumpără mai multe odată și păstrează-le pentru o ocazie specială. 

Transportul la o singură carte poate avea prețul mai mare decât cartea însăși. Nu e păcat? Poate ai prieteni care vor cărți, vorbește cu ei.


Pentru cărțile în format electronic (mobi, e-Pub, Pdf, etc) apasă aici. 
Link-urile duc către Google Books însă, cum am menționat mai sus, scrie author Cristina G. (cu punct după G.) în orice motor de căutare și mai multe platforme comerciale îți vor oferi cărțile mele:

  • Scribd
  • Draft2Digital
  • Kobo
  • 24 Symbols
  • Angus & Robertson
  • Barnes and Noble, etc.

Link-uri către Amazon (cărți de hârtie).

Cărți de auto-ajutor:
Biografii:
  • 14 Nuanțe de Roșu - Amintiri din Copilăria Comunistă - Epoca de Aur
Cărți de rețete:





***
Am mare nevoie de sprijin de acea apelez la tine, om cu suflet. 


Orice Îmi placeDistribuieComentează, Urmărește sau orice altă inițiativă pozitivă pe bloguri, platforme de socializare, Goodreads, Amazon, Google Books, și oriunde mai crezi tu, este profund apreciată. 

Degeaba mă susții în secret căci oamenii nu vor ști niciodată de ce o faci.
Dacă vrei să mă sprijini și să-mi arăți că mă apreciezi, fă-o în văzul tuturor. 
Nu te sfii să spui de ce. „Dă și ți se va da.” 
Cei ce nu mă plac nu ezită niciodată să mi-o demonstreze cu vorba și fapta (aș prefera s-o facă cu gândul dar unde-i distracția?). 

Orice cuvânt și act pozitiv public mă poate ajuta să urc încă o treaptă pe scara plină de țepușe a recunoașterii. 
Într-o zi vei putea spune că m-ai cunoscut și apreciat când eram „nimeni”. 
    Pe YouTube am diferite vlog-uri la unele dintre aceste poezii nepretențioase.

    ***
    Nu cumva să uiți să te înscrii la scrisoare ca să fii la curent cu toate surprizele ce pregătesc. 
    Trimit mesaje numai în cazuri speciale. Pe cuvânt.

    Ajută un scriitor român care toată viața a împrăștiat și împrăștie iubire. 
    Și asta în ciuda faptului că a fost scuipată, umilită, trântită la pământ și călcată în picioare fără niciun motiv de nenumărate ființe fără suflet care se consideră oameni. 
    Dar asta-i viața, nu?

    Iubire îți doresc! 
    Visurile devin realitate dacă muncești zi și noapte


    Niciun comentariu

    Nu ezita să-ți spui părerea fără trivialități.
    Am observat că oamenii care văd paharul pe jumătate gol au întotdeauna o grămadă de timp să lase comentarii negative.
    Criticile sunt binevenite, dar numai dacă sunt constructive.